11 Disember

Hello annyeong. Sekarang ni baru je main mention-2 dengan Sue, dengan Lien. Pahtu main luoh perasaang kat twitter kejap. Sekarang nie tgh update sambil dengar lagu Tiada Kasih Tiada Cinta by Adi Putra. #SekJiwang. Alaaa OST Aku Terima Nikahnya tu. Baru ada feeling sikit. Hahaha. Dulu op, mase kecik-2, mase dok kenal agi mende-2 alah ni, Mama dah pesan suruh belajo molek. Aku dengar je, hidup pun mase tu rase macam budak-2. No stress, no hard feelings and so on. Tapi bila dah start sayang, jadi semakin sakit hati. Jadi rasenye sekarang baru sedoo, kalau lah dok kenal mende-2 gini, takkan jadi sedih macam sekarang kot. And aku rasa molek jangan ada handphone lagi awal-2 umur cemni. Nanti bila aku ade anok, aku takboh bagi ah die bercinta monyet eh, nanti dia kecewa gok macam aku. Hahaha jauh pemikiran ter. Dakpe, tu impian aku. Sape gok hok dok sayang anok. Wkwk.. 

Hari tu dekat twitter, aku ade buat Quote RT yg Nureen punya. Sedih picture tu. "After we break up" Kalau nak tengok, haaa tengok picture twitter kat profile saya neh. Haha. Sekarang nok reka ah sikit citer lebih kurang. Lien noik sangat. Tajuk dia "When she've failed to move on"

HIM
He's in his classroom with no teachers around. He's texting with his new loved one. He's thinking about his pasts. Dia fikir. "Am I wrong?" Dia simpan handphone dia dalam beg. Dia off phone dia so that takde siapa yg ganggu dia. And mood dia tak stabil. Dia buka buku, try untuk belajar tapi tak fokus. Dia merenung jauh. Dia cuba tenangkan diri. Then dia pergi kat kawan-2 dia gelak sama-2 walaupun semua tu hanya paksa nak happykan diri sendiri. Dia sedih. Dia pasti keputusan dia yg lama tu betul.

HER
She's in her classroom. At the window, dia termenung jauh. Tengok pokok-2. And she remembers the pasts. She was thinking "Why he did not appriciate me at all?" She closes her eyes. And tears streaming down her face. She reads the old conversations. Dia letak handphone dia jauh-2. Dia letak beg tu jauh-2 dari dia. Dia tunduk so that takde siapa tahu yg dia tengah sedih. She's sitting at her sit and whispers something "semoga dia bahagia dengan orang baru"

Xoxo, Syaa